Prodejní dovednosti

Noví prodejci prodávají intuitivně, zkušení stereotypně. Obě skupiny mají ale jedno společné - jejich repertoár dovedností je často limitován. U nováčků proto, že kdykoliv objeví jednu cestu jak prodávat, mají tendenci se jí pevně držet. Rovněž často kopírují i špatné návyky zkušenějších kolegů. U zkušených proto, že i když umí hodně, časem mají tendenci vyhořet a osekat své dovednosti na minimum. Proto by vzdělávání prodejců mělo být nikdy nekončícím procesem a každý prodejce by měl absolvovat školení obchodních dovedností (nikoliv produktové) minimálně  jednou za dva roky.

Co se na mých trénincích obchodních dovedností naučí?


- Že prodej není práce, ale hra. A kdo ji umí hrát prodává víc a dobře se u toho baví.

- Že nastavení mysli prodejce má významný vliv na jeho úspěch a jak svou mysl nastavit.

- Jak budovat vztahy se zákazníky a vytvářet dlouhodobá partnerství.

- Že prodejní proces má svoji strukturu a jak důležité je se jí držet.

- Jaké faktory nejvýznaměji ovlivňují rozhodování zákazníků a jak se odlišit od konkurence s podobnou nabídkou. 

- Že existují různé psychologické typy zákazníků a jak je poznat a jak nejlépe pracovat s každým z nich.

- Jak zvládat námitky zákazníka.

- ..... a mnohem víc.

V navazujících trénincích také:

- Jak efektivně komunikovat (protože komunikace ze základ všech měkkých dovedností).

- Jak zvládat konflikty se zákazníky a jak vyjednávat

- Jak připravit a realizovat opravdu účinnou prezentaci - snadno a rychle.